tisdag 7 september 2010

Har ju hållt på att förnya mitt kök lite med vitt och än så länge är jag nöjd
Har även dragit in en gammal kökssoffa som en gång i tiden säkert var jättesnygg med sin bruna färg och fernissa.....
Men nu har den blivit alldeles vit och fin.
Här kommer ett litet smakprov
på lite som jag gjort
ljusarrangemang nr: 1 står i köksfönstret med en verkligen söt liten ängel


I detta vita fina plåthjärta växer mitt och barnens lilla apelsinträd



ljusarrangemang nr:2 i köket, älskar duken jag fyndade på jysk för bara 25:-




En gåva från min mor för ett par år sedan pryder nu ett av köksfönstren


denna vita fina ljuslykta






Hittade i mina gömmor denna fina plåtkorg att ställa lite blommor i






2 kommentarer:

Monkan sa...

oh lala vad fint du har gjort ! kul att se att du uppdaterar din blogg igen !
kram kram

Linda sa...

Härligt! Det behövs sällan speciellt mycket för att man ska känna att man gjort om. Riktigt fika grejjer, gillar speciellt ljuslyktan. Var är den köpt?