onsdag 23 juli 2008

En vecka kvar.....

Ja till Beräknad födelse vill säga....

Just nu så försöker man bara hitta på saker för att få dagarna att gå för det är så tråkigt att bara gå och vänta på att nåt ska hända.....
Idag så har jag röjt i "Uthuset" vart väldigt fint om jag får säga det själv!
Har även varit på discgolfbanan och kastat disc.
Men det verkar inte som att bebis bryr sig så mycket om hur mycket jag rör på mig för den verkar ha bott in sig rätt så bra... :)

Ja nu börjar det ju även närma sig Tildes födelsedag (4 augusti) och jag hoppas verkligen att bebis inte kommer då, förhoppningsvis så kommer den innan för jag har ju faktiskt ett kalas att planera och lite pyssel inför det!
Funderar lite på att ha ett maskeradkalas, Tilde älskar ju att klä ut sig och det gör de flesta av hennes kompisar oxå så jag tror att de skulle tycka att det vore roligt.

1 kommentar:

Lina sa...

åh va roligt det låter med maskeradkalas! inte för att jag tycker om att klä ut mig, men jag tänker för tilde :) hoppas att bebis inte kommer då....men att bebis kommer mycket snart :D kram!