söndag 21 oktober 2007

Tapeter...m.m.

Ja nu håller jag på att förnya vårat kök med lite nya tapeter och en förflyttning av ena köksbänken... jag har redan tapetserat halva köket så nu är det bara resten kvar men först ska vi riva lite och så är det ju allt förarbete... spackel....spackel..... *ler*
men det blir nog bra när det är färdigt! ja det kan ju inte bli sämre än förut iaf....

Jag var inne på Lindas blogg idag och läste hennes senaste inlägg! en jättefin dikt om att vara en riktig vän, åhh vad jag känner att jag saknar mina vänner nu.... det är ju så mycket med familjen och jobbet och vardagen att man som inte orkar hålla kontakt ordentligt med alla sina vänner som man egentligen kanske borde. Och Linda du är allt bra rolig du som går in och försäkrar mig om att du inte glömt mig! :)

Sänder iväg en hel hög med kramar till alla mina vänner som läser detta! Tycker om er oerhört mycket!
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!

Monkan sa...

Halloj i renoveringstagen ! Här är en till som är på gång att börja snart...men än är det bara offerten som viskar att snart snart kommer köket att bli vitt istället för pippigult !!! Lycka till med ditt "nya " fina kök
kram monika

Lina sa...

stor kram till dig marie! det går som en "älskar mina vänner ni är underbara!"-våg på bloggar nu. Superkul! sånt här behövs, många gånger tas vänner nästan för givet...de bara finns där. Men så ska det inte vara, man ska vara tacksam att man har underbara vänner, JAG är tacksam att jag har underbara vänner! *kramkram*

Lina sa...

det skulle vara kul att gå på stan :) över en månad sen vi sågs, så det är helt klart dags igen! kram

Anonym sa...

Binda ihop säger du. Vad är det och hur gör man då? Du känner dej inte manad att starta en stickskola på bloggen, med utförliga förklaringar och bilder ;)