onsdag 4 mars 2009

Va på stan!

Igår tog Jag och Max bussen in till staden! Tilde och Felix fick vara hos Mormor, skönt!
Jag måste ju medge att det kan vara lite jobbigt att fara till stan med alla tre...
Skulle shoppa lite kläder åt lillen och träffa Maria för att äta lunch. Det blir ju tyvärr inte så ofta vi ses nu för tiden :(
Vi åt sallad till lunch, jag kyckling och Maria Mix sallad tror jag. Fast hon var nyttigare än jag för hon tog vatten till, medans jag tog en fanta...
Hade ju tänkt att man skulle bli lite nyttigare men det verkar gå trögt :)

Fyndade lite åt Max hittade ett sportset på rea för bara 79.50, bra kap om jag får säga det själv!
Hittade även den här gulliga tröjan! H&M såklart!

Köpte även ett par solglasögon åt Max, fast han har inte riktigt blivit kompis med dom än. Men när det är sol ute kommer han nog att tycka att de är jättebra!!!

Lillcoolingen!!!

1 kommentar:

Margaretha sa...

Han är ju för fin coolingen ! Det blir bra det när det blir mer sol.Fina grejer du hitta på stan, du är duktig du !!