måndag 22 september 2008

IKEA


Vi va till Ikea för en ja va blir det.... hmmm för en nio dar sen kanske.... ja mer än en vecka sen iaf....

heller inte bara Ikea utan kikade på gallerian oxå. Vart lite besviken... trodde att jag skulle hitta nå roliga fina kläder åt min minsta lilleman men men där gick jag bet!

Vi va även på drakborgen med barnen för att de inte skulle tycka att det var alldeles tråkigt. Så vi var väl där i ca två timmar innan vi gick till Ikea för då tänkte vi att då måste ju barnen ha busta av sig så att det går smidigt inne på Ikea... så fort vi kom in på Ikea såg ju ungarna leklandet där för barn och ville ju absolut in dit oxå... jaha tänkte jag, Kung då blir de ju av med ännu mer överskottsenergi! Så när jag hämtade dem en timme senare hade vi bara nedervåningen kvar och trodde ju att det här kommer att gå supersmidigt.... Men ack så fel man kan ha.... Ungarna hade snarare blivit alldeles för överstimulerade och var ju som yra höns och sprang omkring ja lite överallt kan man säga.... japp så kan det gå! Nästa gång så blir det nog bara lilla Max som får följa med.... ;)


Felix, och Tilde i bakgrunden kör små elbilar


Drakborgen som var full av labyrinter, hoppborg, bollar och en massa roligt för barnen


Max var ju oxå med!


Max fick även ett nytt badkar av Mormor från Ikea, och han älskar verkligen att bada!


1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!! 25 år! Det är ju ingenting och ändå är du trebarnsmamma. Jag tycker du är cool! Hoppas du får en riktigt härlig dag med en massa paket, tårta och härlig uppvaktning! Kram!